1

Abdurrahman Önül - Halkayı Zikri Kurmuş Aşıklar

3.7 (6 oy)
Yorumlar
  • basaksu
    ya bu ilahi çok güüzel bu ilahiyi dinledim ve kapandım hemde ben daha çocugum 9 yaşndayım bu ilahiyi seviyorum yaa.
  • YAVUZ ÜNAL
    EÜZÜBİLLAHİMİNEŞŞEYTANİRRACİYM.BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHIYM.ESSELAMÜ ALEYKÜM VE RAHMETÜLLAHİ VE BEREKATİHİ ALA KÜLLİ ÜMMETİ MUHAMMEDİN.İLAHİCİ KARDEŞİM, ÇOK GÜZEL İLAHİLERİNİ OKUYOR.AİLECE BÜYÜK BİR BEĞENİYLE DİNLİYORUZ.EMEĞİ OLAN HERKESTEN ALLAH RAZI OLSUN.YENİ VE GÜZEL İLAHİLERİNİZİ,4 GÖZLE BEKLİYORUZ.HAYIRLI GÜNLER,KOLAY GELSİN.
  • mine casun
    bu ilahiyi sizden sonra hocam meliha kaya cok güzel söylüyor aglamamak mümkün degil sizi seviyorum
  • hataylı kadir
    halkayı zikir kasidasi bize ait.bunu nerden buldunuz.bizde kaside çok size verebiliriz.irtibat tlf.0535 978 99 66 .. başka kasidebaşlık yazıyorum.misafir kasidesi.bir dörtlü yazıyorum.nebilerden miras ümmetlerine.ahvalı hatırı sor misafirin.uğramak istersen himmetlerine.hürmet et gözüne gir misafirin..
  • Muhammed
    Azına yüreğine sağlık bütün ilahilerin cok güzel tüm din kardeşlerime iyi dinlemeler tekrar yüreğine sağlık
  • hayrunnisa
    ilahi çok gzl
  • Emrullah
    Abdurrahman Önülün ilahilerini çok beğeniyorum.Dinlerken çok mutlu oluyorum her zaman beğenerek dinliyorum
  • burak
    çok beğenerek dinliyorum...bütün albümleri var bende ....tokat turhala geldiğinde çok sevinmiştim tekrar gelir inş
  • Deniz
    Bu ilahi hakkinda yorumum su olacak, gercekten cok guzel ve anlamli soyluyor bunu dinledigim zaman icime huzur veriyor. Bence bu ilahi dinledikten sonra bana hak vereceksiniz guzel soyluyor diye. Agzina saglik hocam !
  • ramazan
    s.a gardaşlarım adbrrahman abi allah dert vermssin bizler kadiri dergahındanınz bu güzel ilahilere millet olarak cok ihtiyacımız var a.s
  • elif
    ben ve annem abdurrahman önül ün bütün ilahilerini çok seviyoruz bu ilahiye bayılıyoruz böyle güzel ilahiler okuduğu için allah razu olsun içimize huzur veriyor
  • muhammed emin budak
    yüregine saglık zaten kasetlerinde dinliyorum ve burdan sesleniyorum bu güzellikler bitmesin istiyorsanız korsan kaset almayın bizimde katkımız bulunsun ve kerbela 2 süper olmuş allah yar ve yardımcın olsun
  • faraç şimşek İSKENDERUN
    Doğruluk ekseninden ayrılmayan bütün müslüman kardeşlerimize ALLAHIN RAHMETİ VE AFFI ÜZERLERİNDE OLSUN AMİN
  • hava.17.06.2009
    çok güzel ilahi allah kimseyi şaşırtmasın allah yolunu açık etsin insanın içini açıyor aşık olmamak eldemi
  • hava.17.06.2009
    çok güzel ilahi severek dinliyorum sizin ilahilerinizi seviyorum ak llah herkese böyle ses nasip etsin yolunuz açık olsun allaha emanet olun
  • yasin
    müzik çalgıları ile niye Allahımızın ismini anıyorsunuz yani haram çalgı aletleri ile niye allahımızın ismini anıyrsunuz. çünkü hadisi şerifte peyg (sav): çalgı dinlemek günahtır, o mecliste oturmak fasıklıktır, o çalgıdan lezzetlenmek küfürdür. hadisi şerifte çalgıdan yani çalgı aletlerinin yasaklarından bahsedilmektedir. çünkü dinimizde sadece defe müsade vardır. cevap bekliyorum vesselam
  • esenyurttan ibrahim
    abdurahman abi senden allah razı olsun bütün ilahilerini şevkle dinliyorum allah sana çok güzel bir bahşetmiş basarılarının devamını diliyorum selamun aleyküm
  • ahmet tosun 04.11 2008 tarihi yorumu
    abdurrman kardeşim allah herkese ses güzelliği verir kimine ilim verir kimine ahlak güeliği verir hepsini bir arada vermez onun içinçalşmarınız allah için yapmağa çalışın nefsin esiri değil nefsi esir etmeğe çalısın ilahileriniz genele söyleseniz daha iyi olur belli yerlere odaklanmayınız ve tarihi siyer okuyarak hadis okuyarak oralaradan ders çıkararak ilahiler besteleyin sizlere hayırlı başarılar dierim emekli ahmet yazdı durdu müslüman milletin çilesni dile getirdi
  • rıza
    slm ben bu ilahılerı dınlıyen herkese cooooook tesekur ederım haka gıdenler hakıkatı bılenlerdı
  • Soner ÖZDEMİR
    ABDURRAHMAN BEY BEN sizin bir hayranınızım . Bütün İlahilerinizi severek gönülden dinliyorum ve sayenizde HUZUR BULUYORUM SİZİNLE TEKRAR GÖRÜŞMEK İSTİYORUM. AĞZINIZA SAĞLIK ÇOK GÜZEL SÖYLÜYORSUNUZ.
  • SERHAT TAÇ
    HAY HAK AŞK İLE SOFİLER AŞK İLE ALLAHUEKBER
  • bekir
    harbiden böle bi ilahi yok ya!!!
  • bekir
    böyle bi ilahi yokyaa!!!
  • esma gül
    allah emanet olun
  • bilal haliloğlu
    iyi niyetle söylendiği için kendişi kutluyorum
  • EdaNur
    ÇOOOK GÜZEL. BU İLAHİYİ KADİR DİYE Bİ ARKADAŞIM SAYESİNDE DUYMUŞTUM İLKDEFA VE ÇOK BEĞENMİŞTİM. ALLAH RAZI OLSUN EMEĞİ GEÇEN HERKESTEN.
  • sibel
    muhteşem bir ilahi ALLAH yazandan razı olsun...
  • tuana
    tek keli meyle harika yüre yine diline sağlık abdurahman abi
  • ismail uluışık
    selamun aleyküm ilahi süper olmuş allah razı olsun huzur doluyo ilhilerinle
  • sanane
    ilahi güzel ama çok yavaş biraz hızlı olabilirdi...............
  • murat
    helal sana kardesim senden daima böyle güzel ilahiler bekliyoruz allah a emanet ol
  • bayram
    abdurrahman önülü çok seviyorum kendisinin büyük hayranıyım başarılar abdurrahman önüle
  • sibel
    çok güzel bi rilahi ellerinize saglık
  • ibrahim
    abdurrahman önülden allah razı olsun sayesinde gönlümüzde güller açtı tüm müslüman krdeşlerimin kandilin kutlarım
  • kadir 29 7 2008
    çok güzel ilahiağzına sağlk
  • kadir
    çok güzel ilahi bende gazel söylüyom
  • senal özcan
    senin sesine kurban olduğum harikasın bütün ilahilerin çok güzel yolun açık olsun A.E.O
  • ayşe meral
    internete bağlanır bağlanmaz bu parçayı açıyorum muhteşem olmuş
  • ali
    enfes bir ilahi söylenecek fazla bir şey yok ağzına yüreğine ve gönlüne sağlık abicim
  • mehmet aydoğan
    çok güzel ilahiler devamını bekleriz allah aze ve celle sizin gibiler coglatsın ve sizin sesinize hayra nım
  • ilhan aktay
    islamiyeti dinletdiğin için hatırlattığın size ve ilahileriniz çoooooook teşekürler allahrazı olsun
  • DENİZ
    MÜTHİŞ BİR İLAHİ
  • ahmet yusufoğlu
    sizi çok seviyor ılahilerinizi beğeniyle dinliyor yeni albümleri bekliyorum Allah razi olsun
  • cigdem al
    sevgili musluman kardesim ilahinizi cok beyeniyorum ben s.arabistandan yaziyorum sizin her ramazanda katildiginiz nihat hatipoglunun programda gormekten gurur duyuyoruz allah yolunuzu acik etsin
  • ibo yvstrk
    yha ilk basta bu siteyi kurudunuz için çok ama çok tesekürler bu sitede olmasa ilahi dinliyemices yha çokk güsel ilahiler var
  • özge
    Abdurrahman abi senin ilahilerini ve bütün ilahicilerin ilahilerini çok seviyorum Allah sizden bin kere razı olsun böyle bir dünyada bize bunları yaşatıyorsunuz Allah' hı hz. peygamberimizi (s.a.v)hatırlatıyosunuz Allah cenneti nasip etsin size inşallah Allah yar ve yardımcınız olsun Allah'ın rahmeti üzerinize olsun Allah'a emanet olun
  • mustafa çubuk ordu ünye ilküvez
    selamün aleyküm hayırli işler çok güzel olmuş allahü teala daha iyisini yapmayı nasip etsin abdurrahman abi sesin çooooooooook güzel iyi günler
  • nuray
    allah seni bizden mahrum bırakmasın senin duygularınin diline htiyacımız var allah nur versin tüm kalplere amin...karanlık kalpleride aydınlatsın amin...