1

Abdurrahman Önül - Gelir Fatma

3.4 (10 oy)
Yorumlar
  • yunus
    sadece namazla müslüman olunmuyor siz ilk önce telafuzunu değiştirin oağızla islam alimi ömer nasuhiyi ağzına alma izmirli ömere duyurulur.
  • HIVDA HAWA CAKIR
    ALLAH HIM BU KISIYI CENNET TE PEYGAMBERIMIZLE KOMSU EYLESIN ALLAHIM SANA MEKKE VE MEDINE DE PEYGAMBERIMIZIN YANI BASINDA SANA OLMEYI NASIP EYLESIN ALLAH SANA TEKRAR MEDINE YE GITMEYI NASIP ETTSIN SENI GORMEYI COK ISTIYORUZ VE NIHAT HOCA YADA NASIP EYLESIN CUMLETEMIZE SAYGILARLA ABDURRAHMAN ONUL ABI SENI COK SEVIYORUZ ABIMµ
  • aysun
    valla allah razı olsun çok güzel ilahileriniz var programlarada çıkıyosunuz çok iyi oluyo izleyiciler ve seyirciler için tekrar allah razı olsun.!
  • fatma altunay
    azına sağlık çok güzel ve kalbinizden akarak okuyor sunuz Allah c.c sizi ve islam alemini korusun . Amin.
  • İZMİRLİ ÖMER
    LAN APO OĞLUM SENİN AMACIN NE LAN BÖYLE ÇALGILI İLAHİ OLURMU BE KOÇUM ÖNCE SEN GİT BÜYÜK İSLAM ALİMİ ÖMER NASUHİ BİLMEN İN İLMİHALİNİ GÜZELCE BİR OKU HEMİ BOĞAZIN BİR DİNLENSİN.
  • ender
    sen adam deyılsın ilahi soylersın ama namaz bile klımıyosun dini kendı çikarların için kulanma adam ol once abdurahman.
  • cahit 02.11.2011 tarihli yorum
    selmünaleyküm hepinizin gelecek olan kurban bayramını en içten dileklerimle kutluyorum. kardeşimin dilene sağlık çok güzel biraz daha yavaş olsa daha iyi olacağını düşünüyorum
  • hüseyin
    selam olsun kardeşlerime ramazan.ı mübarek olsun saglık afiyet huzur versin ALLAH.cc amiin.bol bol dua edelim kardeşlerim.ALLAH.ın selamı rahmeti herkese üzerine olsun.
  • derviş
    ınsanları anlamıyorum ömur kısa biz bu canı emanet tasıyoruz emanete sahibinin istedıgıgı sekilde muhafaza edelim bizim menfatimize bu nefesı bosa harcamayalım degerını bılelın hayırlı ramazanlar
  • şeyma
    bnnn kocaeliden şeyma allah abdurrahman önülden razı olsun bize bu ilahiyi sunduğu içinn
  • AZATGÜL
    ÇOK GÜZEL DİYEBİLİRİZ
  • şeyma eliff
    ilk once allah abdurrahman önulden RAZI OLSUN BUGUN HAYRIye yengeler deyızzz
  • sema
    ağzına ve yüreyine sağlık çok güzel ilahilerin
  • esma
    allah kardeşime ses vermiş iman güzelliği vermiş ağzına yüregine sağlık zaten abdurrahman önülün bütün ilahileri çokgüzel onu çoooooooooooook seviyoruuuuuuum
  • esma
    allah kardeşime ses vermiş iman güzelliği vermiş ağzına yüreğine sağlık bütün ilahileri zaten çok güzel onu çooooook seviyorum
  • berin 25.8.2009
    abdurrahman abi o kadar gözel söylüyorsunki dinlemeye doymuyorum seni çok ama çok seviyorum allah gönlünce versin allah razı olsun
  • guneykaya köylu
    abdurahman abı agzına yuregıne salık butun ılahılerın coooooooooooooooooooooook guzel allah razı olsun huzur buluyoz dınledıkce yenı ılahılerınde başarılar .nevzat taçyıldız 0532 764 98 15
  • fatma
    çok guzel söylüyo gelir fatma yı allahım ya bayılıyorum sana ABDURAHMAN ÖNÜL off SEVİYORUM SENİİİ DUYY SESİMİ!!!!!!!!!! ABDURRAHMAN <3 FATMA <3
  • maraz ali
    abdurrahman abi çok sağol bu ilahi ile bütün hüzünlerimi unutuyorum allah senden razı olsun başka ilahilerde başarılar dilerim
  • şeyma şahinbaş
    abdurrah önülden allah razı olsun bize bu ilahiyi sunduğu için bu ilahiyi her dinleyişimizde içimiz açılıyor
  • serkan çetin
    abdurrahman önülü o kadar çok seviyorum ki anlatamam onun ilahileriyle huzur buluyorum alah öyle güzel ses vermiş ki oda bu hak yolunda kullanıyor allah onun yolunu açık etsin allah cümleminizi affatsin
  • şeyma
    bu ilahiyi ve de abdurrahman önülü çok seviyorum yıllarca bu ilahiyi arıyodum ama bulamıyodum allaha çokj şükür burada buldum ist deki hacer ablama selam abdurrahman önülden allah razı olsun!!!!!!!!!!
  • fatma eren
    selamun aleyküm abdurrahman önül ailece seni çook seviyoruz . hem gönlüne hemde ağzına sağlık .allAHA EMANET OLUN İLAHİLERİNİ ÇOOOK BEĞENİYORUM İŞ YERİMDE İLAHİLERİNİ DİNLİYORUM SENİ SEVİYORUZ
  • fatma eren
    ben abdurrahman ilahilerini çoook seviyorum hem gönlüne hem de ağzına sağlık abdurrahman önül senin sesine hayrnım bende ilahileri dinlemeyi çoooook seviyorum.
  • fatma
    merhaba abdurrahman önül abi senin bütün ilahilerini çok severek dinliyoruz ve bu ilahilerini tüm askerlerimize gönderiyoruz özellikle kardeşime armağan ediyorum.
  • nagihan ön
    abdullah önül ilahilerini çok begeniyorum seni dinledikce huzur buluyorum agzına ve yüregine saglık
  • nejla
    sevgili abdurrahman abiçigim seni çok seviyorum ve bütün ilhilerini dinliyorum ve hepsi bir birinden daha güzel o yüzden ALLAH SENDEN BİNLERCE DEFA RAZI OLLSUN SEVGİLERİMLE ALLAHA EMANET OLUN
  • rıdvan çetinkaya alemdaroğlu
    kurban olurum sana ya fatma allah senden razı olsun abdurrahman abi
  • FATMA KÜBRA KAMAN.
    BU İLAHİ HALAM FATMA YA,ANNEANNEM FATMA YA, YENGELERİM FATMA LARA,ARKADAŞIM FATMA YA,VE BÜTÜN FATIMA LARA BU İLAHİYİ ARMAĞAN EDİYORUM.BU ARADA KENDİMEDE.HOŞÇA KALIN. BEN FATMA KÜBRA KAMAN.
  • HÜSEYİN
    İNSANIN KALBİNİ GÖNLÜNÜ HUZURA KAVUŞTURAN GÜZEL İLAHİLERİNİ HAZIRLAYAN VE BU SİTEMİZDEDE YAYINLAYAN KARDEŞLERİMİE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYOR ALLAH DUALARINI KABUL GÜNAHLARINI AF ETMESİNİN CENABI ALLAHTAN TEMWNNİ EİYORUM. BAŞIMIZDAN EKSİK OLMAIN İNŞALLAH SAYGILARIMLA
  • sümeyye harmankaya
    abdurrahman önülü ve ilahilerini cok seviyorum
  • MUSTAFA
    ALLAH RAZI OLSUN BU İLAHİYE BAYILIYORUM DEFALARCA DİNLİYORUM
  • ebru
    Bu ilahiyi çok dinliyorum.Altı aylık kızım FATMA ZEHRA ya acil şifalar için dua istiyorum.Allah razı olsun.
  • zeynep
    ben bu ilahiyi çok seviyorum kızımda olursa ismini fatma koyacagım inşallah amellerimizde onunkine benzemesini istiyorum
  • HATİCE
    ALLAHIN SELAMI VE BEREKETİ ÜZERİNİZE OLSUN BÜTÜN İLAHİLER GÜZEL OLDUĞU GİBİ BUDA ÇOK GÜZEL BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM SELAM VE DUA İLE
  • AHMET YILDIZ K.L.S.
    YA AGLAMSI KEN DİSİ GÜLMESİ KEN DİSİ GÜZEL FATTİME. RESUL KIZI FATİME
  • AHMET YILDIZ K.L.S.
    ALLAH RAZI OLSUN ÇOK ÇOK GÜZEL OLMUŞ DEVAMINI YÜÇE ALLAH TA NİYAZ EDERİM
  • YUSUF
    NEGÜZEL ANLATIYOR İNSANIN ENGÜZEL ANNESİ İŞTE BÖYLE YAŞAMALI ANNELER VE ANNE OLACAKLAR HER GÜN YÜZDEFA DİNLESEM YİNEDE DOYMUYORUM BU İLLAHİYE ALLAH YOLUMDA MUHAFAK EYLESİN SEBEB OLANLARI
  • murat
    insan dinlerken büyüleniyor gerçekten çok güzel bi ilahi zaten kötü ilahi yok başarılar
  • ili
    şoıjgyvfrc
  • ili
    cok güzel ölkoıjhnjmk
  • fatma kara
    meraba benim adım fatma ve peygamberimizin kızının adını taşımaktan çok gurur duyuyorum allah sizlerden razı olsun böyle ilahiler yaptıgınız için iyi günler...
  • zeynep kayseriden
    ben abimizin ilahilerin seviyosrum
  • büşra
    çok çok güzel allah devamını getirsin inşallah
  • seda
    ilahi çok hoşuma gitti
  • mehmet
    fatma ilahisini çok seviyorum
  • gül
    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr çok beğendim.)
  • MEHMET
    Bu ilahi tarif edilemeyecek kadar güzel.Ağzınıza sağlık
  • seyide
    çok başarılı bir ilahi olmuş allah sizden razı olsun
  • seyide
    selamın aleyküm çok güzel bir ilahi ve söyleyenin sesi güzel olunca çok güzel ve anlamlı ilahidir
  • ömer
    iyi fena degil
  • uğur sanduvaç
    Allah ım sizlerden ve sayın Abdurrahman Önül den razı olsun. çok hoş bir ilahi ALLAH her daim yolunuzu açık eylesin.
  • ahmet kılıç
    ALLAH bu ilahileri okuyan tüm din kardeşlerime uzun ömür versin
  • hak aşığı
    ilahiler çok güzel başarılarının devamını dilerim
  • fatma
    merhaba benim adımda fatma bu ilayihi çok sewiyorum bayılıyorum yani peygamberimizin kızı fatma zehranın adını taşımaktan gurur duyuyorum ve ismimi çok seviyorum çok güzel bi ilahi iyi günler
  • özlem
    gerçekten bütün ilahileriniz cok güzel olmuş. inşlh dahada basarılı olursunuz.
  • ZÜLEYHA
    İLAHİLERİ ÇOK SEVİYORU
  • nurcan 09
    süpersin yaaaaaaaaaa
  • özlem
    cok guzel ya ınsanın ıcıne huzur verıyo dınlerken.cok tesekkurler
  • sami köksal
    insan dinlkerken etkilenmemesi çok zor agızna saglık
  • gultuana
    çoooooook güzel bir ilahi
  • hacer
    benim kardeşimin adıda fatıma bu ilehiyi duyunca kardeşim aklıma geliyo allah ona uzun ömürler versin